De Citit : Știri

Linked Culture, aduce trei dintre cei patru români care au studii la Berklee College of Music

| 10 martie

Prima conferință regională de marketing și management cultural, Linked Culture, aduce trei dintre cei patru români care au studii la Berklee College of Music, cea mai mare facultate independentă de muzică contemporană din lume. Aceasta se află la Boston, Massachusetts, în Statele Unite ale Americii. Cei trei specialiști sunt Cristina Chipurici, fondatoare White Ninja, Anca Lupeș, Managing Partner la Star Management și Carina Sava, Artist Manager la Agenția de Vise.

 

În cadrul aceluiași eveniment, vor mai lua cuvântul și alți specialiști din domeniul comunicării și managementului cultural: Ada Hausvater (Director al Teatrului National Timisoara), Ovidiu Hrin (Creative Director Synopsis), Veronica Soare (fondatoare minuni.ro) și Rarița Zbranca (fondatoare Fabrica de Pensule). În cursul săptămânii, organizatorii vor mai anunța și alți speakeri.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Astfel, prima secțiune a zilei de 16 martie, Evenimente și comunități, va conține și prezentarea Rariței Zbranca, co-fondatoare a Fabricii de Pensule și directoarea Fundației Alt Art, care se implică în dezvoltarea de politici culturale, contribuind la elaborarea strategiei culturale a orașului Cluj-Napoca. În aceeași secțiune va vorbi și Ovidiu Hrin, curator al secțiunii Design grafic și ilustrație la Romanian Design Week, care este și Creative Director la Synopsis, un studio de design grafic versatile, dar și inițiator al “Typopassage – micro-muzeu de artătipograficăși design, ca să numim doar câteva.

În cadrulcelei de-a doua secțiuni, Timișoara Culturală, va lua cuvântul dna. Ada Hausavater, director al TeatruluiNațional „MihaiEminescu” Timișoara, care în 12 ani de mandat a transformat această instituție, readucând publicul în sălile de spectacol și a construindu-i o identitate puternică, modernă, europeană.

În secțiunea dedicată aplicațiilor pentru fonduri europene va fi prezentă Veronica Soare, fondator, fundraiser și friendraiser al proiectului minuni.ro și, de un an, realizator al emisiunii ”La minuni inainte!”, la SmartFM, o emisiune despre oameni, inițiative sociale, comunitate, ONG-uri.

Iar în partea dedicată Bunelor practici în comunicarea culturală ne vom întâlni cu Carina Sava, Artist Magager la Agenția de Vise, agenția din București care se ocupă management și booking pentru artiști. Printre artiștii cu care lucrează se numără trupa Vama, Tudor Chirilă și Ligia Hojda.

A doua zi a evenimentului include două workshopuri specializate, susținute de specialiști în comunicarea culturală, Anca Lupeș, Managing Partner Star Management și Oltea Zambori, Managing PartnerPRbeta Agency.

Linked Culture 2017 înseamnă: Sorana Savu (Premium Communication), Sabina Ulubeanu (InneSound New Arts Festival), Cristina Chipurici (White Ninja), Ada Hausvater ( Teatrul Național ”Mihai Eminescu” Timișoara, Ovidiu Hrin (Synonpsis), Veronica Soare (minuni.ro), Carina Sava (Agenția de Vise), Rarița Zbranca (Fabrica de Pensule), Andrei Jecza (Jecza Galerry), Anca Lupeș (Star Management) și Oltea Zambori (PRbeta Agency), urmând să anunțăm în curând alți specialiști în comunicare, marketing și management.

Cei care doresc să participe la Linked Culture se pot înscrie pe http://prbeta.ro/linkedculture. Prețul unui bilet este de 69 lei pentru prima zi a evenimentului (16 martie), iar prețul unui workshop este de 99 lei. Pentru a susține educația tinerilor, studenții beneficiază de un discount de 50% la achiziționarea biletelor pentru prima zi a Linked Culture.

Linked Culture este un eveniment marca Prbeta Agency, care se desfășoară în premieră la Timișoara, în 16 și 17 martie 2017, la Casa Adam Muller Guttenbrunn.

LinkedCulture 2017

PRbeta Agency este agenția timișoreană de relații publice şi organizare de eveniment, formată dintr-o echipă tânără, la curent cu tot ce se întâmplă pe piața națională și internațională.  PRbeta a apărut în luna mai, 2011, odată cu prima ediție a Conferinței Regionale de Comunicare, desfășurată la Timișoara. Toate evenimentele noastre (Conferința Regională de Comunicare, PRbeta Talks, Workshop-urile PRbeta și Timișoara Brands Tour) s-au bucurat de implicarea companiilor în buna desfășurare a activităților, acestea reunindu-se acum sub umbrela PRbeta Agency, care oferă servicii complete de relații publice și comunicare.